dag 15 en 16: zaterdag en zondag

3 augustus 2014 - Cuxhaven, Duitsland

Beste allemaal,

Hier het laatste verslag van onze reis want het eindpunt is gehaald!!!

eindpunt

Gisterenochtend nodig gehad om Hamburg door te komen. Een giga havenstad met heel mooie oude pakhuizen. Echt een wereldstad die misschien nog wel eens de moeite waard is om beter te bekijken.

Voor onze volgende camping moesten we bijna 90 km rijden en om 1 uur ’s middags stond er nog maar 30 op de teller de teller dus reken maar uit. Soms zit het mee, we hadden goede meewind en trapten soms met 27 km per uur de kilometertjes weg. Na ons te hebben geïnstalleerd op de camping en leuk te hebben gegeten bleek het jaarlijkse discostrandfeest die avond te zijn. Duurde tot 3.30 uur met toegift. Gelukkig waren we moe genoeg om te kunnen slapen.

Vandaag de laatste etappe,  80 km naar Cuxhaven. De wind was gedraaid, nu voornamelijk tegen. Leuke rit over de Elbedijken, je ziet de grote containerschepen uit China binnenkomen.

Cuxhaven is een toeristisch gekkenhuis, maar wel het einddoel van onze toer. We hebben veel lof geoogst van leeftijdsgenoten en jonger over deze prestatie, er stond 1160 km op de teller in ruim twee weken.

Morgen gaan we de trein naar huis regelen en gaan we thuis nog wat leuke dingen doen.l

1. Ge:
    3 augustus 2014
    Ik vind het een prestatie
    Mijn complimenten
  2. José Witvliet:
    3 augustus 2014
    Geweldig, wat een prestatie! Goede thuisreis gwenst!
  3. Tines:
    Toppers!!! :-)
    Nu zijn jullie zeker aan vakantie toe? ;-)
  4. Astrid:
    4 augustus 2014
    Geweldig! Zo te zien zitten jullie inmiddels ook aan de bier ipv aan de wijn. ;-) Erg leuk jullie blog te lezen. Goede reis terug.
  5. Anna:
    7 augustus 2014
    Super goed bezig! Klinkt als een zeer mooie vakantie.